Fairy Tail song

sobota, 12 lipca 2014

Versatile Blogger Award

Zostałam nominowana do The Versatile Blogger Award!
Nie wiem, o co chodzi w tym cośku. 
Zostałam wcześniej nominowana do Liebster Award, ale o tym nigdy nie słyszałam. 
A więc...
Shin: Nie zaczyna się słowa od "a więc"
A WIĘC, co trzeba zrobić:
1. Podziękować osobie, która cię nominowała.
Dziękuję Izunie i Nagisie oraz Pati Blue. Cieszę się za kolejną nominację. To dla mnie wielka radość.

2. Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award.


3. Ujawnij siedem faktów o sobie. 
1. W listopadzie skończę 15 lat i będę szła do 3 klasy gimnazjum.\
2 Moje blogi powstały dzięki moim znajomym z koloni. 
3. Od niedawana lubię One Direction. Nie jestem Directionerką, ale na koncert chętnie zahaczę. 
4. Uwielbiam czytać fantasy. 
5. Jestem z natury brunetką o brązowych włosach, ale ja głupia chce na rudo!
6. Łatwo zdobywam przyjaciół, ale gdy chodzi o chłopaka, to jestem najbardziej nieśmiałą osobą w szkole.
7. Mieszkam w Słupsku! Tak! Praktycznie przy morzu!

4. Nominować siedem lub więcej blogów.
Nominuje:
3. Violent



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz