Fairy Tail song

wtorek, 16 sierpnia 2016

Wattpad - mój drugi świat

Biorąc pod uwagę, że Revange of the fallen jest w trakcie rekonstrukcji, przedstawiam wam inny pomysł, który w 99% będzie wydawany.
Jest to pomysł, który już dawno miałam w swojej głowie. Całkiem go dopracowałam i mam nadzieje, że zajdę dość daleko z tym.
Nadzieja matką głupich.
W każdym razie przedstawiam wam opowiadanie pt. "Siedem grzechów. cz.1 Gniew"

Odkąd Katherina usłyszała ten głos, wiedziała, że coś jest z nią nie tak. Nie wiedziała jednak, że zmieni się to w coś tak poważnego. Dziwne głosy, niekontrolowane napady złości i ten dziwny mężczyzna. 
A to dopiero początek...
Tak mniej więcej przedstawia się opis. Tym razem bez Angel. 
Mam szczerą nadzieje, że spodoba wam się ten pomysł. 
I że ktoś tutaj jeszcze zagląda.
PS. Co do Nalu, nie wiem, czy kiedykolwiek to dokończę. Mam na to niedokończony pomysł, jednak brak czasu nie daje mi wyboru, niż porzucić go. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz